happy bday - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sven Romberg - WaarBenJij.nu happy bday - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sven Romberg - WaarBenJij.nu

happy bday

Door: svenromberg

Blijf op de hoogte en volg Sven

18 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Happy B-day

De maandagen zijn niet mijn vriend op dit eiland. Zondagnacht strandparty hakt er tenslotte hard in steeds! Maar maandag weer aan het werk gegaan de hele week en vrijdag met een collega langs strandbarretjes gereden om te promoten voor het bedrijf. Even een dag rondrijden en gek doen dus.
Verder iedere dag na het werk (17:00) langs huis even een boterham naar binnenwerken en dan gaan sporten bij lions dive resort een uur, en erna langs de thai eten halen (L).

Donderdag vervolgens vroeg iedereen om naar een tent te gaan, omdat ik jarig was 24:00.
En dan sta je daar te feesten met z’n allen tot om twaalf uur ineens happy birthday wordt gedraaid, ze stiekem allemaal confetti kanonnen hadden gekocht en feesthoedjes en 25 man begint te zingen en gaat feesten als een gek. DAN weet je dat je jarig bent! In het geheim hadden ze dit geregeld allemaal en werd het één toffe verjaardag tot half 5 ’s nachts!

Vrijdag was dan ook even zwaar toen 7 uur de wekker ging om te werken, maar was het dagje rondrijden promotietenten op het strand neerzetten niet al te zwaar. Toen wezen sporten tot 7, en daarna met een paar uit eten gegaan voor mijn verjaardag (gekregen:)). Het etentje was ook super vet, op het strand aan de zee onder de volle maan! En daarna doorgegaan naar Cabana ook een strandtent en er tot 12 uur nog wat gek gedaan.

Thuisgekomen met z’n allen begon nog de laatste afterparty en kreeg ik een giant slagroomtaart die op moest. Maar na twee punten hoefde niemand meer, dus stuitte dit op een taartengevecht zo heftig dat de hele binnenplaats onderzat. Niks werd dan ook bespaard en na een half uurtje stond iedereen onder de slagroom en stonk verrot! Dus mochten we om 1 uur nog de zee in met z’n allen!

Ja een top verjaardag was het geworden!

Zaterdag 7 uur op alweer om met de catamaran naar klein Curaçao te gaan en er te snorken, bbqen en te zonnen. In het water de meest gekke dingen gezien van zwemmen met de zeeschildpadden stiekem tot 3 meter lange morenes die onder me door zwommen. Terug op Curaçao zelf om half 6 was ik alleen verbrand als een malle, dus ben ik maar als troost ergens wat gaan drinken en eten op het strand nog chil en vroeg m’n bed ingedoken maar een keer.

Nu de hele week weer gewerkt en vanavond (donderdag) begint het weekend weer.
Vanavond stappen met geld van de zaak voor promotie. “tenslotte bierleverancier van het eiland”.
En ga na het weekend de tickets betalen voor in oktober.
Ik ga dan een rondtrip maken alleen naar de ABC (Aruba, Bonaire, Curacao) en misschien een aantal dagen naar Jamaica. Even hard bikkelen, geld opzij leggen maar vooral naar mijn weekend uitkijken nu.
Duiken met een aantal en zaterdag carnaval op het strand haha.

Zoals je verder merkt worden de verslagen al korter en minder, want ben ik met teveel dingen bezig.
Voor foto’s kom je maar 7 november langs, en voor contact kun je me bereiken op ping: 25f8327c waarop ik van 8 tot 5 (mijn tijd) bereikbaar ben vaak.
Verslagen zullen minder worden nu dus.

Cheers,,
Sven

  • 23 Augustus 2011 - 10:01

    Wla, Bianca En Jarcy:

    Bon Dia Sven!

    We zijn natuurlijk super jaloers op je!
    Het klinkt allemaal geweldig en de foto's zijn leuk!
    Vergeet niet ook nog een keer naar Blauwbaai te gaan, hè. Daar is het ook heerlijk!

    Geniet ze!!!

    Ajo!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sven

Actief sinds 28 Feb. 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 11838

Voorgaande reizen:

28 Juli 2011 - 07 November 2011

curacao

Landen bezocht: