The end - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sven Romberg - WaarBenJij.nu The end - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sven Romberg - WaarBenJij.nu

The end

Door: svenromberg

Blijf op de hoogte en volg Sven

11 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam


Zo zit je in het vliegtuig op weg naar een avontuur.
Een avontuur waarbij je totaal geen idee hebt wat je te wachten staat.

Zo loop je met je bezopen kop over het strand snachts met nog 30 man en weet je wat geluk en lol maken is. En dat je missie bereikt hebt.

En zo ben je weer op weg naar “the basic” en ben ik trots op mezelf wat ik hier heb gedaan, wat ik heb bereikt en weet wie ik ben en wat ik kan.


Maar voordat ik naar die Basic terug ga, ga ik eerst nog een reis maken alleen door de Caribean en zien wat de wereld nog meer te bieden heeft.

De afgelopen weken waren erg druk ( maar ook erg leuk).
Zo kwamen mijn twee moedertjes Loes en Mar met me lieve zus Rox.
En had ik van alles te regelen en te doen nog deze laatste weken.

Zo mag ik mij officieel dolfijnentrainer noemen bijna, heb ik niveau 1 salsa gehaald, een buitenlandse stage achter de rug, Guus Meeuwis concert op het strand mee mogen maken, weekend lions dive met de gasten, weekend en nu op weg naar Aruba, Bonaire en St. Maarten.

Ik heb dan ook niet meer heel veel te typen en ga ik eigenlijk gewoon genieten lekker van het leven nog deze laatste weken.
Wat ik hier allemaal heb mee mogen maken heeft me zeker bewust gemaakt van veel dingen en heeft me laten zien dat het leven één groot feest is en alles wat je maar wilt bereiken mogelijk is! Opmerkingen als “nee ik kan het niet, of het is niet mogelijk nu” bestaan dan ook echt niet.
En ik zal niet meer 1,2,3, van slag gemaakt worden.

Ik heb heel veel zin weer om in MIJN store “Romberg” aan de bak te gaan, me studie succesvol af te ronden en dan zien we wel weer verder waar het bootje strand. Of ik hier ooit terug kom? Ik wil het wel want de mensen zijn hier gewoon anders, er wordt hier “geleefd” met elkaar in plaats van “gelet” op elkaar. En dat is wat mensen in Nederland wel is mogen leren.
In Nederland zal ik meer leuke dingen gaan doen en vooral mijn eigen ding doen en alles en iedereen lekker ze gang laten gaan.

Ik bedank me ouders voor alle steun die ze me hebben gegeven deze maanden!


Tot 8 november!,,
Sven

  • 11 Oktober 2011 - 18:11

    Loes:

    Graag gedaan, we hebben genoten met z'n allen.
    Vooral van die heerlijke autoritjes van je!!!
    Veel plezier nog de laatste weken.
    Ayooooo,
    Loes

  • 11 Oktober 2011 - 18:34

    Marja:

    He Sven, mooi stukje heb je weer geschreven.We hebben het erg leuk gehad, heerlijk gegeten en veel gelachen.Geniet nog van je laatste weken en daarna welkom in het frisse Nederland.
    Gr Marja.


  • 18 Oktober 2011 - 12:02

    Arno & Cora:

    man man wat gaat dat hard ineens we hebben je gevolgd en gezien dat je idd erg goed bezig bent ... knap gedaan man
    geniet er van voor dat je weer in een boze droom terug bent in delft om je studie aftemaken ... tot over een paar weken ....

  • 29 December 2011 - 16:12

    Lianne De Weerd:

    Hoi Sven,

    beetje een rare manier om je op deze manier te benaderen, maar ik ga over anderhalve week naar Curacao en het is allemaal niet goed geregeld met mijn huis. De eigenaar van het huis is Angelo Leanez en via google kwam ik erachter dat jij voor hem gewerkt hebt. Zou je contact met mij op willen nemen via liannedeweerd@hotmail.com.

    alvast bedankt

    Lianne

  • 09 April 2012 - 12:38

    Luke:

    Hallo Sven,
    Waarschijnlijk ga ik binnenkort verder met de opdracht waar jij ook aan gewerkt hebt. Hopelijk wil je mij daarom wat meer vertellen over bepaalde dingen die ik kan verwachten. Zou je mij daarom spoedig een bericht willen sturen op co[stip]actie[apenstaartje]gmail.com
    Alvast bedankt! Luke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sven

Actief sinds 28 Feb. 2011
Verslag gelezen: 1082
Totaal aantal bezoekers 11835

Voorgaande reizen:

28 Juli 2011 - 07 November 2011

curacao

Landen bezocht: