ola dushi - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sven Romberg - WaarBenJij.nu ola dushi - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sven Romberg - WaarBenJij.nu

ola dushi

Door: svenromberg

Blijf op de hoogte en volg Sven

06 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Geachte lezers,

Omdat ik enige kritiek heb ontvangen doordat ik geen verhalen meer plaatste ben ik weer in de pen gekropen. Het is ondertussen alweer september en ik zit al meer dan een maand op een eiland met mijn witte billen ondertussen.

Hoe het eraan toe gaat? Hoppie bon zoals we dat hier zeggen. Of ik nog in Nederland aan de bak kom met me nieuwe mentaliteit, dat betwijfel ik haha..!

De eerste weken wat ik vertelde was ik nog gejaagd, je komt op tijd je maakt lange dagen je geeft onnodig uit aan benzine omdat je van alles moet zoeken etc. etc. etc.

NU? Nu ga je relaxt naar je werk, je luncht met je collega’s overal en nergens je houdt wat eerder weekend je chilt wat en je doet je job. Dat was in het begin best moeilijk maar wanneer je zo leeft, ken je eeeeecht geen stress!

Waar ik wel nog gestrest van wordt en zal blijven worden, is het feit dat die mensen hier hun rijbewijs bij een fles wijn cadeau hebben gekregen volgens mij. Rijden kunnen ze dan ook echt niet, rechter knipperlicht aan doen en linksaf slaan is zo een klein voorbeeld. 30 rijden op de hoofdweg waar je makkelijk 80 kan is ook zo een leuk voorbeeld. Maar dat zien we maar even door de vingers.

De afgelopen weken waren druk maar leuk druk. Ma t/m vrijdag is het werken en na het werk wat eten halen of koken of uiteten en erna lekker een uurtje fitnessen. Nu ook begonnen met kickboxen op de dinsdagavond na een uur fitnessen eerst en op donderdagavond salsa les om de heupjes iets soepeler te krijgen. { Je raad het dus al,, me nieuwe uitdaging het winnen van so you think you can dance haha ;) }.

Verder naar het North Sea Jazz festival geweest van het weekend met juan Louis guerra & stevie wonder.
Waarvoor we eerst bij het hilton relaxt uit eten gingen.
Het festival werd gepresenteerd door Jorgen Rayman en zo een festival beschrijven is moeilijk dat moet je beleven. Beleven als 11.000 antilianen gaan klappen, schreeuwen en uit hun dak gaan en het zuid Amerikaanse naar boven komt. Hoe het festival eindigde weet ik niet echt meer alleen daarvoor was de drank te lekker ( want je moet veel blijven drinken als het warm is heb ik van mamma en pappa geleerd !). ik weet dat ik met een wc rol rond heb gelopen die als een sluier achter me aan rolde en verder dat het alleen maar VET was die hele avond!

Ook gedoken en voor heel wat kapitaal zien zwemmen. Klapper was wel de rog van 2 meter die voorbij kwam zweven ineens. Toen kreeg svennie ineens een hard ventieltje in ze duikpak :P
Ik ga waarschijnlijk dit weekend weer twee duiken maken met een paar en verder lekker bij kleuren.

Momenteel is het dan ook +/- 40 graden en is het de warmste maand van het jaar door het orkaan seizoen, waardoor er geen wind is op Curacao. Als je het verder over warm hebben hebt,,, dat had ik het ook vorige week toen ik even stoer wou struisvogel rijden. Je komt dan op een struisvogelfarm met een 100 struisvogels ongeveer en je gaat dan via een jeep op een struisvogel die een panty over zijn hoofd krijgt een stuk rennen. Eenmaal aan de andere kant van het stuk wordt de panty eraf getrokken en is het letterlijk een KIP ZONDER KOP die als een mongool terugrent mach 3 naar zijn hok. Maar gelachen heb ik zeker!

Ik geloof dat ik zo wel weer al mijn belevingen heb verteld wat ik hier mee maak en blijven sommige verhalen natuurlijk achterwegen op deze website. Zo hoeft niemand te weten dat je hier met de handrem makkelijk door de bocht kan na een avondje stappen en je de grootste lol hebt met die races. Nee dergelijke dingen net als een wedstrijdje bierpong met ze alle en erna achterstevoren nog gaan stappen enzo kan ik beter niet vertellen.

Alles gaat hoppie prima en hoop ik middels deze weg u weer voldoening te geven met nieuw leesplezier!

Hoogachtend,,
Svennie

  • 16 September 2011 - 05:47

    Arno & Cora:

    man man wat zal jij af moeten kicken als je terug ben in dat kouwe kikkerlandje ... maar wij vinden dat je het perfect doet daar !!! toppertje ....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sven

Actief sinds 28 Feb. 2011
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 11839

Voorgaande reizen:

28 Juli 2011 - 07 November 2011

curacao

Landen bezocht: